Zatharina - The one and only*

Strength

Rolig fredagkväll

Publicerad 2010-11-12 20:41:21 i Allmänt,

4 TV-program jag ser:
1. Greys Anatomy
2. NCIS
3. Vänner
4. Om man är ledig om dagarna så kan man se vad som helst. Typ Seventh Heaven. Mycke bra livsviktiga saker att lära sig där!

4 saker jag gjort idag:
1. Snorat&Snörvlat (skrev först snortat men det var ju inte riktigt rätt)
2. Bokat in en intervju i Sthlm på måndag
3. Sovit på soffan och drömt mardrömmar (hör sannerligen ihop med punkt 2, annars drömmer man väl aldrig mardrömmar när man råkar somna på soffan efter lunchen?)
4. Avslutat en skittråkig kurs och därmed fått 15 högskolepoäng till!

4 saker jag längtar efter:
1. Jag vill bli frisk!
2. Att jag ska ta ett beslut om min framtid och vara nöjd med det. 
3. Mats =)
4. Min lilla söta familj

4 saker på önskelistan:

1. En utlandsresa (vad säger ni om det familjen?) 
2. En underbar lägenhet i Sthlm som bara dyker upp utan ansträngning från min sida.
3. Att lilla Stellan kommer hem igen.
4. Worldpeace!

Kommentarer

Postat av: Tengil

Publicerad 2010-11-13 15:25:00

Hallå saknar du inte mig?! Först blir man dumpad på fejan och nu saknar du mig inte ens...

Postat av: Kate

Publicerad 2010-11-13 17:30:58

Men jag räknar ju in dg i min lilla familj förstår du väl!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela