Zatharina - The one and only*

Strength

Höhö

Publicerad 2010-11-14 14:06:04 i Allmänt,

Jag väntar på att få köra till Stockholm, grabbarna var ute alldeles för länge igår så jag tror det dröjer ett tag. Antar att jag får köra hela vägen =) Tur att man var sjuk och relativt nykter igår, höhö. Jag roar mig med att ladda över bilder från datorn till kameran så länge. Smakprov!
Det här är Mats, alltid lika snygg. (han har humor, tummen upp!)
Min käraste Emelie (jag saknar dig mest av alla!)
Så här skitkul är det att bestiga berg med mig, tummen upp!
Nu ska jag dricka choklad, hejrå°

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-11-14 14:34:42

Mats.... göllig....

hejrå

Postat av: helena

Publicerad 2010-11-14 16:31:46

men mig då. Saknar du inte mig?

Postat av: Tengil

Publicerad 2010-11-14 17:02:02

Nämen sötaste vännen... jag saknar dig å, mest av allt!!! :) Kör försiktigt nu! Pussen och kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela