Zatharina - The one and only*

Strength

Myslördag!

Publicerad 2010-12-04 15:55:05 i Allmänt,

Veckan har bestått av ett prov (godkänd, jej!), 4 dagars insatsövningar och ett litteraturseminarium. Det har snöat konstant och blåst (som vanligt i den här änden av Sverige) så det har varit lite småkallt att befinna sig utomhus. Nu är det plusgrader igen och allt slaskar till sig, men vad gör det, det är lördag och jag är ledig!
Jag har fått köpa nya skor, det var rabatterat pris och jag har velat ha dom länge så jag tyckte jag fick det!
Jag och Mats har varit på utflykt och ätit kakbuffé på ett skitmysigt ställe i Vismarlöv. Han är ju så gullig så man kan tro att jag har gått och blivit kär. (han kan tillochmed göra tummen-upp som en Lindénare)
Ikväll blire middag och fest. Får se om man orkar ta sig ut på krogen i slaskvädret. Nu måste jag fräscha till mig inför kvällen, puss och kram!

Kommentarer

Postat av: MissShorty

Publicerad 2010-12-09 14:36:59

Så otroligt inspererande blogg du har, fortsätt såhär :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela