Zatharina - The one and only*

Strength

Stadsvandring

Publicerad 2010-03-28 21:04:26 i Allmänt,

Idag var den pissigaste dagen på länge. Har nog varit irriterad på nästan varenda människa som jag har haft kontakt med. Åh. Inte ens Max-restaurangen skötte sitt jobb. Beställer man en hamburgare och chiliecheese vill man inte ha två hamburgare och noll chiliecheese. Inkompetenta männskor. (Om det inte hade varit för Mamma hade jag skrivit inkompetenta idioter men det får man väl inte.)
Våren är här iaf. Tydligt på nedanstående bilder.
Vi var ute på stadsvandring i Lund i fredags, lärde oss en massa om brandskyddet i olika gamla byggnader. Jag tog en massa kort men förhoppningsvis hade jag simultanförmåga och kunde både lyssna och fotografera samtidigt. Förövrigt flyttar jag och Sara till Lund nästa vecka så då får ni komma och hälsa på! Nu har jag försökt få det här inlägget att låta glatt, tror jag lyckades ganska bra. Nu ska jag äta popcorn och titta på The Mentalist. Hejdå.

Kommentarer

Postat av: Big

Publicerad 2010-03-29 19:08:31

känns fint att se att ni har det så varmt och gött där nere att man kan ha skinnjacka. Här vare snöstorm igår som resulterade i snö upp till fönstrena typ. DET kan du vara gla datt du slipper! dock gäller det att ta vara på snön och åka skidor, det ska jag nog göra nu. CIAO!

Postat av: helena

Publicerad 2010-03-30 19:14:11

jag vill också ha vår. skit påre.

max är bäst i norrland. skåningar kan ingenting.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela