Zatharina - The one and only*

Strength

På vägen hem!

Publicerad 2010-03-31 10:39:03 i Allmänt,

Nu sitter jag på Stockholms central och fördriver tiden. Snart är jag hemma igen!!! Herreminje vad kul det ska bli! Fick ju tag på en biljett på Tradera igår kväll för 46 kronor så då är man ju nöjd =) Kan man unna sig lite sushi här på centralen också. JAjjemeneenenenn. Tror jag har glömt min kamera i någon väska som står i Lund, känns ju lite bittert men mina syskon har väl med sig sina antar jag. Nu ska jag på toa, hejdå!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-04-04 10:25:49

Hoppas att det är så kul som du trodde att det skulle bli.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-04 22:56:34

Hejsan, hur är det med dig??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela