Zatharina - The one and only*

Strength

En sak till

Publicerad 2010-03-21 21:30:46 i Allmänt,

Ett fickur! Hade ju varit så kul att få, som jag kan hänga runt halsen. Jajemen! Finns säkert på en klockhandlare nära dig!

Annars har helgen bjudit på en del plugg, äntligen har jag fått lite gjort i skolan. Har såklart tittat på skidspelen, såg Birgitta (pingvinen), Fredrik (som inte vågar peka finger i tv), Pappa (i sin fina röda jacka som jag är så snygg i) och hörde Mammas vackra stämma. Det gjorde ju att jag längtade hem mer men snart är det påsk och då får man komma hem igen. Då ska vi ha ett litet kalas för mig och jag kan få alla fina presenter! (Ja, jag har blivit som Maria) Jag fyller ju trots allt 25. Det börjar bli varmt här nu, idag behövde man ingen jacka när man var ute och gick. Nice as hell. För övrigt har jag förälskat mig lite i Petter Northug. Inte bra, mitt hjärta måste vara ute och cykla.
Pusspuss

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-21 21:38:30

Det är bra, man ska ta efter de bästa! Vare sig det är storasyter eller Northug :)

Postat av: helena

Publicerad 2010-03-22 07:32:33

jag tror det är lite typiskt dig att bli kär i killar som är lite sådär...stöddiga typ.

Postat av: big

Publicerad 2010-03-22 22:12:52

skärp dig nu

Postat av: irene

Publicerad 2010-03-24 21:21:47

jaha, jag har tydligen missat nåt när jag inte tittat på skidspelen :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela