Zatharina - The one and only*

Strength

Pluggdag.

Publicerad 2010-06-20 10:16:57 i Allmänt,

Därför bjuder jag på ett låttips. Om jag inte hade kunnat lyssna på musik samtidigt som jag pluggar hade jag nog gått under. Igår vare fest och jag var snyggast, tyvärr har jag inga bildbevis men ni kan ju tänka er själv mig med en för stor munkjacka, strumpor från militären som gick över knäna samt träningsskor i herrmodell. Så går det när man inte klär sig funktionellt när man går hemifrån. Nu ska jag fortsätta med kemin. Hejdå.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-20 11:08:00

Du funderar inte på att köpa skivan? Du verkar ju vara hennes nyaste fan :) Annars har jag i stort sett alla hennes gamla som du kan få låna o du vill. Jag har t o m Big:s skiva som hon fick i present en gång, men den gick visst inte hem då....

Postat av: Big

Publicerad 2010-06-20 20:43:52

Där är vi olika! jag kan inte lyssna på musik när jag pluggar... Jag ska köpa skivan by the way! Du har väl snott den gamla av mig, Maria!!



Jag tror på att du var snyggast!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela