Zatharina - The one and only*

Strength

Jag pluggar iaf inte.

Publicerad 2010-06-15 19:59:19 i Allmänt,

Nä, men jag borde. Men jag orkar inte. Istället tar jag kort på mig själv. Tittar på kort från Norge. Hänger på fejjan (Mamma, visste du att tillochmed Ingalill har Facebook nu förtin?). Lyssnar på Kent. Tittar ut genom fönstret. Läser bloggar. Ja, det finns hur mycket som helst att göra förutom att plugga. Jag har blivit förkyld och tappat matlusten. Vilket iofs har lett till att min mage har varit relativt normal sen i förmiddags. (Förutom att den gör ont då och då). Ni hör ju själv vilken positiv tjej ni har att göra med. Jag har iaf bokat tågresa hem för midsommar och buss bort från hem på söndagen. Lite aktivitet iaf. Så här ser jag ut nuförtin. Hejdå.
Egooooooooooooo(n).
Det var ett lamm jag var väldigt förtjust i. För att inte tala om Tilda och Pricken. Ja, det var tider det.

Kommentarer

Postat av: mams

Publicerad 2010-06-15 20:40:16

Ingen dum bild, alls.

Jaha.... där ser man.... det är lite du ska äta... då blir magen bra... jajaja...

Hon också. Facebook. Nu är man efter. Men hon har ju alltid varit före.

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-16 08:15:28

Äh strunta i att plugga, du kan säkert allt redan ändå :)

Postat av: big

Publicerad 2010-06-16 21:47:35

Ja det var tider det, och när Pelle jagade Helena genom fårhagen:)) Snygg du är syrran! Jag har ett par jeans som du ska få..

Postat av: Kate

Publicerad 2010-06-17 18:07:16

Tack, åh tack! När ska jag få byxorna då? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela