Zatharina - The one and only*

Strength

Inget att skriva, bilder istället.

Publicerad 2010-02-10 18:55:06 i Allmänt,

Om jag dör, kan ni väl sprida min aska i fjällen? Kul början på en blogg va?! =)
Snyggt syrran.
Sådan matte, sådan hund. Lika snygga iaf.
Min lilla Joel, vad jag saknar honom!
För å inte tala om de här två =)
Jag är tydligen lika snygg som pister.
Markus känner på sina muskler.
Nämen Birgitta, är du lika snygg igen? Du blir verkligen bra på bild =)
Sist men inte minst, snygg-Perk!
Jag förväntar mig inga hämndaktioner. Och Helena har jag inte glömt, hade bara inga bilder på henne. Det betyder bara att vi har setts alldeles för lite under det senaste halvåret. Jag saknar dig också såklart! Pusspuss

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-02-10 19:02:09

Heja Hima. Bäst på bild!

Förutom Norgebilden då.

Postat av: big

Publicerad 2010-02-10 20:45:44

Ja hima bkev faktiskt hemskt rolig. Jag var mest ful ja, men lika glad är jag för det:) Tur för dig att mina datorer har pajat!!

Postat av: helena

Publicerad 2010-02-10 21:48:02

Försök inte, det råkar bara vara så att jag är så snygg så det finns inga fula bilder på mig. Man är ju liksom snyggast i världen!

Postat av: P-e

Publicerad 2010-02-11 12:03:03

Nej helmert. Det är ju jag som är det. Ser du ju på kortet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela