Zatharina - The one and only*

Strength

It's a small crime and I got no excuse

Publicerad 2010-02-27 12:40:38 i Allmänt,

Idag är en dålig dag för idag är ingens födelsedag.
Jag sitter och pluggar och det går väl ändå ganska bra. Måste ta igen sånt som har missats. Men jag har ont i magen och har haft det länge nu, iaf två veckor med uppehåll för magsjuka. Det är som ett baksug eller sveda eller nåt. Svårförklarat. Och jag mår illa. Men ikväll äre fest och jag ska vara nykter, man behöver ju inte plåga magen med mer än nödvändigt. Värmen har återvänt till Malmö, snön smälter snabbt och igår fick man se solen. Jag var lyckligare än på länge. Såg Farsan på bio igår också, riktigt rolig film faktiskt. Rekommenderas om man vill skratta. Man skrattar.
Grattis i förskott på namnsdagen Maria!
Uppifrån Galdhöpiggen

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2010-02-27 20:40:05

Snyggt! Ser ut som en målning.

Postat av: Maria

Publicerad 2010-02-28 21:05:14

Tack tack!



Har du funderat på om det magonda kan vara magsår???

Postat av: Kate

Publicerad 2010-02-28 21:34:41

Jag och Mamma gissar på magkatarr. Tror det är en mildare variant av magsår.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela