Zatharina - The one and only*

Strength

Helsingborg

Publicerad 2010-02-13 23:01:05 i Allmänt,

Jag är i Helsingborg och hälsar på mina vänner som jag lärde känna i Norge, en har precis åkt till jobbet men vi andra kunde ju inte missa skidskyttet så vi stannade kvar. Snart äre väl dags å fara hem, har dragit i mig lite redbull så jag är pigg bakom ratten. Jaha, det där skidskyttet gick ju inge vidare.. Men Kalle Moraeus och Orsa Spelmän var ju helt sjuk bra! Hur många har liksom kurbitsar på sina instrument? Man började ju längta hem =) Synd att de inte gick vidare, jag ska rösta ännu mer i andra chansen.
Vackra Dalarna!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-02-14 09:58:18

Men, Kalle Moreaus var ju inte alls bra! Det tycker inte jag i alla fall.

Pipig röst och tråkigt framträdande. Tråkig låt. Tråkigt helt igenom. Fiolmusik och folkmusik kan vara hur bra som helst... men det betyder inte att jag tycker att allt är bra...

Pussiluss



Postat av: big

Publicerad 2010-02-14 10:12:41

mamma du har ju ingen äkta känsla för dalarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela