Zatharina - The one and only*

Strength

Och så sägs det att vår familj har hård jargong?

Publicerad 2010-04-23 18:49:48 i Allmänt,

Jag har inte fått någon deklaration för att jag är för kokko. Skatteverket har ringt till Pappa och frågat om jag egentligen borde ha någon deklaration men Pappa berättade att jag var så kokko så det var ingen idé.
Min chef var inte på jobbet idag för han hade krismöte med Maria angående att jag var så dålig på jobbet. Maria visste inte riktigt varför jag var så kass eftersom chefen var så chockad att han inte kunde få fram rätt ord.
Slutligen så borde jag ställa bort öl-burken så jag inte ser ut som en sån där lodis. Detta var Mammas bidrag.

Kommentarer

Postat av: big

Publicerad 2010-04-25 10:13:07

haha, kokko-kejt! jag som tyckte du sa att det nya var att var snäll mot varandra, men det kanske är omöjligt i den här familjen

Postat av: Mariami

Publicerad 2010-04-25 21:33:32

Ja vi är ju för gulliga i vår familj! Big, vi övar för fullt med att vara snälla, det går bra ibland! Kate, du glömde skriva att du är en soptipp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela