Zatharina - The one and only*

Strength

Nytt!

Publicerad 2009-09-12 16:11:48 i Allmänt,

Idag har jag køpt en ny jacka infør høsten och vintern, den var dyr men min bæsta jacka gick ju sønder så då får man køpa nytt. och dyrt. Annars så går dagarna vældigt fort hær, skoleleverna ær vældigt trevliga och jag var ute på glaciæren med dem i torsdags. Kændes som att man gick på gymnasiet igen och det var sååå nice att tillhøra en klass =) Nu under helgen ær det lugnt hær, førutom att vi har 4 stycken bortskænda puckon som jag inte tycker om. Men man får væl vara trevlig ændå. På måndag morgon børjar cirkusen igen nær næsta skolklasser dundrar in. Funderar på om jag ska jobba lite hær næsta sommar också om jag inte får nåt jobb på någon ræddningstjænst. Ægarna vill att jag kommer tillbaka och det ær ju alltid kul att høra. Jag trivs ju bra hær så man kankse skulle ha førsøkt komma hit några veckor och andas och lugna ner sjælen. Ja, vem vet. Det ska bli skønt att komma hem också næsta måndag. (16:30, busstation Mamma!) Men ændå lite ångest att læmna den hær bortkopplade tillvaron. Æh, massa blaj, nu ska jag jobba igen istællet før att sitta hær. Pusselipuss

Kommentarer

Postat av: mammselen

Publicerad 2009-09-12 19:52:53

Pusselipuss på dig med. Det värmer i hjärtet att läsa dina rader. Du är efterlängtad, liksom...

Postat av: Pe

Publicerad 2009-09-13 11:35:24

efterlängtad? Jaa, dina pengar iaf Kejt som jag inte har fått än! Inte Helmerts heller för den delen =) Puss å kram!

Postat av: helena

Publicerad 2009-09-13 16:01:35

Oj har du redan jobbat färdigt snart. Tiden går fort...När kommer du till Umeå, jag saknar dig! Förresten kan jag också jobba där nästa sommar =) Puss och kram

Postat av: Kate

Publicerad 2009-09-13 21:31:39

Vilka himla pengar?

Postat av: Pe

Publicerad 2009-09-14 07:24:08

Ja om du minns så åkte du och helena med mig från luleå?

Postat av: Kate

Publicerad 2009-09-14 12:23:15

Men BITCH!!!! Tiden har gått ut!

Postat av: Pe

Publicerad 2009-09-14 18:30:21

bitch bitch bitch bitch.... nä det har den inte alls det! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela