Zatharina - The one and only*

Strength

Åh

Publicerad 2009-09-04 16:30:28 i Allmänt,

Vilken dag. Vaknade med migræn, genomførde en skitstresssig frukost med bjashuvudet. Tog ledigt och sov två timmar med en Treo. Så var værken borta. Helt groggy och skakis børjade jag stæda ett rum nær sanningen om Robi kom till mig. Det ær konstigt att hjærnan fattar det uppenbara først efter 10 månader. Åh, blir så less på mig sjælv att jag inte såg det redan då. Det var ju helt uppenbart, men så var han ett avslutat kapitel. Tack och hej. Det var samma sak med den andra, vaknade upp en dag och såg helt klart vad det var som hade hemlighållts før mig. Antar att det ær bættre att komma på det sent æn aldrig.

Nu har jag genomført en lunch, har bara två middagar kvar idag. Hær på Krossbu ser varje dag likadan ut så det spelar ingen roll vilken veckodag det ær, alla jobbar varje dag, med samma saker. Idag ær det skønt att vara borta från allt och alla och få lugn och ro, men vissa dagar vill jag hem till civilisationen. Jag saknar min familj och mina vænner men dagarna går fort och snart får jag væl panik før att det inte ær några dagar kvar hær.. Idag har jag jobbat varje dag i 3 veckor och det børjar kænnnas i kroppen och hjærnan, lite misstag hær och dær dyker upp =)

Jag minns allt som naglarna mot glas.

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2009-09-04 19:44:55

Bättre sänt än aldrig

Postat av: Mariami

Publicerad 2009-09-05 11:01:21

Sen kommer du att få vila hela hösten :)

Postat av: mammselen

Publicerad 2009-09-05 11:06:34

Lite mysko inlägg men det är ju bra att du har saker och ting klart för dig, i alla fall.

Jag vet inte ens när du kommer hem. När kommer du hem? Eller... jag har nog vetat, men glömt.

Allt blir bra i slutänden.

Puss och kram från mammselen

Postat av: mammselen igen

Publicerad 2009-09-05 12:10:10

Du kan inte jobba VARJE dag. Ta en ledig dag nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela