Zatharina - The one and only*

Strength

Världens bästa kropp

Publicerad 2009-10-25 21:09:30 i Allmänt,

Nu är vi back på Poros igen. Kom hit igår efter en dags shopping i Athen. Hittade faktiskt en snygg vinterjacka som jag är riktigt nöjd med. Kanske inte det första stället man börjar leta efter vinterjacka på men det fanns en hel del. Grekerna är frusna tydligen. (Okej, Mamma kanske inte skulle kalla det vinterjacka, men för mig i Skåne blir det nog alldeles utmärkt!) Hittade lite annat smått och gott också så man slipper känna att pengarna bränner i fickan. Igår kväll var vi ute och åt och sen på någon liten mysig krog, kul vare men jag är så trött på att vara trevlig när jag inte känner för det. Nya människor hela tiden så man känner ju att man måste vara social, ångest får man när man inte är det. Inge kul. Framförallt inge kul när det ska pratas engelska dessutom. Regnet öste ner igår kväll och under natten, blixtrarna lyste upp himlen och åskan mullrade men det var himla mysigt, inte varje dag man är i Grekland med sånt väder. ska vara dåligt väder i två dagar till innan det blir sol på onsdag. Det är ju då vi börjar segla hem så hoppas på fint väder hela tiden. Min svenska idag är ju underbar men det skiter jag i. Äre någon som vill ha något från Grekland? Vi drar som sgt på onsdag så säg till innan det. Hej och hå, puss.
Idag har jag träningsvärk efter shoppingen igår. Exakt så vältränad är jag.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-10-25 22:28:05

Låter fint det. Träningsvärk efter shopping. :)

Postat av: irene

Publicerad 2009-10-26 18:22:14

lite ouzo kanske?

Postat av: big

Publicerad 2009-10-26 18:37:00

ungefär lika tränad som jag då. Skönt att vi är likvärdigt tränade när vi drar till Venezuela:)

Postat av: helena

Publicerad 2009-10-26 20:38:36

jag är också så vältränad. På onsdag ska jag prova box på iksu, eller punch out som det så fint heter här. Vi får väl se hur jag mår efter det:P puss och kram

Postat av: pappa

Publicerad 2009-10-27 17:23:38

köp en fin maltwhiskey om du hittar någon till rätt pris.

Hoppas att du får en fin resa hem

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela