Zatharina - The one and only*

Strength

Jag har det bra

Publicerad 2009-10-06 14:56:52 i Allmänt,

Igår morse kom jag hit till Poros. Vädret är strålande! Har legat på stranden halva dagen idag, precis så perfekt väder så man kan sola och tycka att det är behagligt. Vattnet är varmt så man kan ligga i en bra stund. Alla männsikor är skittrevliga och det är så kul att träffa Joel igen! Jag är så nöjd, för jag är gla, jag är så glad så som det är för jag är nöjd. Det var allt! Hejsvejs.

Här är jag!



Här är ni, Birgitta är alltid glad! Kanonkul. Full fart.

Hejrå, snitsig rubrik på fotosidan Mammsen! Gammal kärlek...

Kommentarer

Postat av: mammselen

Publicerad 2009-10-06 17:33:35

Birgitta är glad.

Jag ser trött ut.

Perkon gillar sin gps.



Gammal kärlek rostar aldrig. Så det så.



Postat av: big

Publicerad 2009-10-06 18:56:28

jamen vad härligt syrran!! bada lite för mig med:) hälsa joel! puss och kram

Postat av: ElinArmour

Publicerad 2009-10-08 20:09:12

Hej!

Tänkte bara tipsa om att du kan få en bloggdesign för 20 kronor här:

http://elinarmour.blogg.se =)

Ta en titt! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela