Zatharina - The one and only*

Strength

Idag blire Italien

Publicerad 2009-10-31 09:40:43 i Allmänt,

Snabb uppdatering bara! Sitter med Joels pappas dator på ett cafe på Korfu, skönt med internet =)
Vi seglar från Korfu idag, kommer fram till Italien imorgon bitti någon gång. Tror att det finns planer på att fortsaätta norrut på en gång eftersom vindarna ligger rätt. Stannar förmodligen till i någon hamn lite längre norrut i någon dag eller två innan vi far över till Slovenien. Vi ska vara där på fredag. Joel berättar inte så noga för mig vad som är planerat, jag snappar upp lite här och där istället. Tror inte han tycker att jag behöver veta det eftersom jag ändå inte seglar eller har något att säga till om men jag vill ju gärna veta lite vad som händer. Men Joel han är som han är och vägrar ändra sig så jag frågar hans kompis istället. Ja, det kanske låter lite negativt och det är det också. Men utöver det har jag det bra! Solen skiner varje dag, men det börjar bli ganska kallt på havet så det är inte läge att sola längre. Brännan försvinner fort. Eftersom det finns nada att göra på en båt ligger man mest och filosoferar och lyssnar på musik. Det är nice =) Det ska bli skönt att komma hem iaf, I miss my familt and friends!
Puss och kram

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-10-31 23:56:14

Sätt på dig de varma, nya vantarna. Om du fryser. Om händerna.

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela