Zatharina - The one and only*

Strength

Hjärtat kom aldrig till tals

Publicerad 2009-10-17 22:00:44 i Allmänt,

Nu har det varit mulet och regnat i flera dagar. Skittråkigt. Jag är ju ungefär på Greklands baksida och det finns ingenting att göra här när det regnar. Är man sjuk finns ännu mindre så det har varit mycket bloggläsande och filmtittande på senaste tiden. Imorgon ska det iaf bli sol så då ska jag bättra på brännan lite. Jag lär ju ändå vara blek när jag kommer hem till Sverige igen efter 2 veckors segling i (förmodat) dåligt väder. Imorgon kommer iaf Joelo tillbaks så på måndag eller tisdag blir det åter Poros. Nice! Nu ska jag sova, bye!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-10-18 11:29:07

Handskarna är på väg!

Puss och kram.



Bli frisk nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela