Zatharina - The one and only*

Strength

Aldrig frisk

Publicerad 2009-10-22 09:01:16 i Allmänt,

Fortfarande tät i näsan och hosta. Kul semester när man ska vara sjuk hela tiden..
Imorgon seglar vi ner till Poros iaf. Egentligen skulle vi ha åkt in till Athen och varit turister för att sen åka vidare därifrån men nu var det en båt som behövde seglas ner så då gör vi väl det istället. Hade varit kul att få se Athen men det här är väl inte sista gången man är i Grekland kan man hoppas. Jag har varit här nere i två och en halv vecka nu och tiden har gått väldigt fort. Jag har inte gjort så mycket förutom att sola och äta känns det som, och det senare syns, eller det är nog en kombo av för mycket föda och för lite motion. Dagar med dåligt väder har tillbringats i soffan framför en film eller en serie. Kom på idag att semestren här nere snart är slut, så jag fick lite panik över att jag inte har sett eller gjort mer, men det är svårt när först Joel blir sjuk och sen jag, Joel har ju dessutom jobbat sen vi kom hit till Lavrio, kul att vara turist själv liksom! Det var egentligen inte meningen att han skulle jobba så här mycket men det verkar som han behövs här. Men kul för mig? Noooe. Jag skulle haft med mig en pister som kunde ha semester med mig!
Känner mig lite deppad idag som ni kanske märker... Den här förkylningen sliter på kroppen, sen hade jag så förbaskat ont i höfterna och benen inatt så det var svårt att sova. Och sen blir jag arg på frisören som klippte mitt hår alldeles för kort fast jag sa till han flera gånger. Åhhhhh... Joel säger att här i Grekland gör dom lite som dom vill, det spelar ingen roll vad man själv vill. kulkul. Resten av hushållet har också varit sjuka men inte så här länge.. Why me?
Åh, kul inlägg. Jag ska ner till hamnen och sola nu tror jag. Det är iaf positivt, precis lagom teperatur för att sola så länge solen är framme. Förhoppningsvis slutar Joel lite tidigare idag, kanske man kan hitta på nåt. jajja, pusspuss

Kommentarer

Postat av: Mariami

Publicerad 2009-10-22 09:06:21

Jag dras också med en envis förkylning, över tre veckor nu. Inte kul. Men tänk vad bra du har det som får vara där det är varmt och skönt, här här det bara rått och dimma... Puss och kram!

Postat av: big

Publicerad 2009-10-22 10:29:04

bättre att vara förkyld i ett soligt grekland än ett dimmigt och grått sverige.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela