Zatharina - The one and only*

Strength

Nu kom regnet

Publicerad 2009-07-07 15:10:50 i Allmänt,

Jaha, då öser det ner regn igen då, men det kan vi behöva faktiskt. Det är ju ganska varmt ändå! Idag har jag fixat med papper till skolor och examensbevis, sen åt jag lunch med Markus. Så här glad var han!



(alla är glada när de får vara med mig) Han hälsar till pappa, det var hans villkor för att jag kulle få lägga ut bilden på bloggen =) Snart kommer lilla mammselen hitoch då ska jag, hemmafrun, återigen laga världens godaste middag. Puss och kram

Kommentarer

Postat av: mams

Publicerad 2009-07-07 16:07:21

Till mig hälsade han också. Personligen. Du kan hälsa tillbaks från mig till han (honom, på svenska).

Postat av: Mariami

Publicerad 2009-07-08 08:06:32

Ja du får gärna stanna kvar längre, det är bra med en hemmafru :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela