Zatharina - The one and only*

Strength

Jag kan också

Publicerad 2009-07-06 15:29:22 i Allmänt,

Jag och Maria har varit på gatufesten och jag har köpt en kamera, det är ju pretty fun liksom. Annars är allt sig likt i Sundsvall, träffat på några gamla bekanta under mina dagar här och det är ju alltid trevligt. Här kommer lite pics!



Öltält på Garufesten, Maria var så här glad konstant!



Vart har du fått tag på maten Maria?



Påväg ner mot stan, full fart, Kanonkul!



Maria är rutinerad festivalbesökare med högklackat.



Fika vid Sidsjön.



Fick lov att prova lite funktioner på kameran =)

Snart ska jag fixa middag till Maria, det här med hemmafru är min grej, feminism är ju bara trist!

Skojskoj

Kommentarer

Postat av: mams

Publicerad 2009-07-06 16:09:27

Finfint, serru. Både blogg, kamera och foton.

(Jag tycker att Maria har lite av Carolaleende över sig... :)).

Postat av: Mariami

Publicerad 2009-07-06 16:43:29

Carolaleende? Hm undrar om det är positivt eller negativt??? Men det var en intensiv men rolig helg, tur att det är semester snart :)

Postat av: Jo

Publicerad 2009-07-06 21:29:30

Men gudars vad snygga ni är brudar!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-06 21:33:31

Jag igen: Finns det någon leende-funktion på din kamera? Hihi... Lär ju inte behövas på bilderna på Maria :)



Kram Johanna

Postat av: Kate

Publicerad 2009-07-06 22:11:25

Nädu Johanna, jag tror inte jag har nån sån men det behövs ju som sagt var inte heller =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela