Zatharina - The one and only*

Strength

back in business

Publicerad 2009-02-17 22:14:17 i Allmänt,

Telefonen är back, alltså inte synd om mig. Fast jag lyssnar på "Whitney Houston - I will always love you" all the time. Jäjä, en mindre svacka. Inget någon har dött av.  

Sony äter upp mina blommor och sprider kattsand i hela lägenheten. När han inte gör det slåss han med mig om vem som ska äga rätt till tangentbordet. 

Nu ska jag sova. Hur mycket det nu blir. 

Sony vill också säga nåt: y0ysbklm wazWDFFFFFFFFF
78xc 

Kommentarer

Postat av: big

Publicerad 2009-02-18 10:46:12

vad bra att du har ett litet liv att ta ansvar för så du inte säckar ihop totalt:)

Postat av: mammselen

Publicerad 2009-02-18 18:42:42

Tack Sonny. Jag håller helt med dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela