Zatharina - The one and only*

Strength

Last christmas I gave you my heart

Publicerad 2009-12-10 10:05:51 i Allmänt,

Hello Everybody, this is Kate speaking! English is not min grej så jag slutar med det nu. På tisdag åker vi alltså till Venezuela, tjohej vad skoj vi ska ha, jag ska bli brown like a pepparcake! Det enda som nu saknas i mitt liv är något slags boende i Malmöööee. Men det löööser sig. Idag ska jag hjälpa Joel med att bära kylskåp, för det får jag en lunch på banken så det kan det ju vara värt. Vaknade imorse med världens värk i magen men vart den kom ifrån är fortfarande oklart. Börjar bli lite småstressa över resan, känns som det är så mycket att fixa.
  • Kopiera resehandlingar
  • Köpa myggnät
  • Gå en apoteksrunda
  • Läsa in sig på Venezuela (kanske man borde ha gjort för längesen?)
  • Tvätta 
  • Sovlakan?
  • Boka hotell i världens farligast huvudstad
  • Växla pengar
  • Städa Mammas bil. 
  • Härma Birgitta med hennes lista, HaHA!
  • Sjunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela