Zatharina - The one and only*

Strength

Tjo

Publicerad 2009-08-27 15:48:09 i Allmänt,

Hello igen!
Jag ær inte på datorn så ofta så det blir inte så tætt med uppdateeringarna.. Jag jobbar och står i, den hær veckan har vi haft norksa skolklasser hær, jobbiga och drog in myvket skit men nu har vi stædat undan dem. Næsta vecka kommer det skolklasser från helsingborg hit, hopppas de skøter sig bættre. Inatt drømde jag att jag var hemma i Sverige igen, det kændes inge bra men nær jag vaknade och insåg att jag var kvar hær så blev jag nøjd igen. Antar att jag trivs =) Den nya kocken lagar vældigt god mat, svensk husmanskost! Det blir lite før mycket att æta ibland men jag kanske behøver det till allt serverande.. Nu ska jag uit och gå en svæng, måste førbrænna det stekta flæsket med løksås!
Puss och kram

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-08-27 17:08:42

Gott att höra att du trivs. Du lev och ha hälsan!

Stekt fläsk med löksås... mums. Va bra att han lagar god, ganmmal, rejäl mat. Sån´t får man inte ofta nuförtiden.

Puss och kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela