Zatharina - The one and only*

Strength

Tjooooooooooo

Publicerad 2008-09-28 14:13:52 i Allmänt,

Inatt drömde jag så märkligt. Mr Eriksson hade börjar ragga på lilla Helena och jag var så arg! Arg för att han gav sig på Helmert och skulle såra henne också. Jag skällde och var arg men han svarade något halvt eller inte alls. Helena verkade inte tycka att det var något problem alls med det hela. Jag tror att det delvis kan ha att göra med han som kör bil så rak i ryggen. Eller vad tror ni pisters? =)

Nu ska jag jobba, hej och hå, puss och kram

 

Kommentarer

Postat av: helena

Publicerad 2008-09-28 14:22:23

Hahah det var precis vad jag också tänkte att det betydde, så det är väl antagligen så. Ingen fara Pister. Du behöver inte oroa dig.

Puss och kram

Postat av: big

Publicerad 2008-09-28 16:33:03

han som kör bil så rak i ryggen, höhö ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela