Zatharina - The one and only*

Strength

Ingen är nöjd..

Publicerad 2008-09-24 19:52:32 i Allmänt,

Här i Luleå är det inga positiva miner.. En är missnöjd för att hon inte har något att göra, en annan är stressad av allt som måste göras inom närmsta tiden och en tredje är missnöjd med annat. Jag säger då det, men det kan alltid bli värre. 

Allihopa känner sig iaf lite piggare och positivare efter diverse träningspass så man får väl erkänna att mamma och pappa hade rätt i den frågan. =) Snart är det Idol samtidigt som rapportskriving, ingen vila ingen ro. Jag är inte en ko. Och jag heter inte Bo, jag har ingen lo, men jag kan ro, nu har jag slut på ord med ändelse o. 

Puss

Kommentarer

Postat av: mammselen

Publicerad 2008-09-24 21:37:06

BravO. Du kan ta av dig din skO, på bägge fötterna må du trO. Sängen känns så gO, Z...zzzzzzzzzzz...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela