Zatharina - The one and only*

Strength

Intet nytt

Publicerad 2008-06-01 00:05:00 i Allmänt,

Sriver endast för att mors dag var över för läääänge sen. Imorgon är sista dagen innan tentan, sen är det som sagt tenta, och sen blir det sundsvallssemester några dagar. Här händer inte mycket förutom att jag har bränt mig något i solen (den är stark som tusan!) och att jag har blivit pollenallergiker.. 

Irene; Jag följer eventuellt med upp på Alex student men jag har inte rikigt bestämt mig än, när vill du ha svar?

Snart kommer Helena hem!! Jabbadabbadoo

Kommentarer

Postat av: helena

Publicerad 2008-06-01 03:19:06

Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Det gor jag!!!

Jabadabadoooooo

Postat av: irene

Publicerad 2008-06-01 19:19:45

Tja, jag vet inte riktigt när restaurangen vill veta... så snart du vet kanske? Det skulle vara kul om du kom.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela