Zatharina - The one and only*

Strength

Hål i tanden

Publicerad 2008-05-01 19:53:43 i Allmänt,

Varenda eviga gång jag har tagit mig några cider kan jag inte använda min vänstra käke för det ilar så förfärligt. Idag upptäckte jag dessutom en del svarta springor på tuggytan av tänderna. Är det hål eller, ni som vet? Jag ska ringa tandläkaren imorgon klockan sju och höra om jag får komma dit, jag är ju skiträdd att jag har hål... Himla skit. Man blir ju deprimerad.
Idag såg vi på Madicken, man kan säga att Astrid Lindgren var en riktig rebell mot samhällets normer.

En bit sång ska jag bjuda på. Man saknar sånt som man inte har och man saknar sånt som man inte har kvar men vi har fortfarande långa vägar kvar och man saknar inte det som man har! je.  Eller nåt.

Kommentarer

Postat av: mammselen

Publicerad 2008-05-01 21:26:48

Stackars dig. Hoppas att det inte är så farligt och inte blir så dyrt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela