Zatharina - The one and only*

Strength

Dagens viktiga inlägg

Publicerad 2008-05-11 20:53:55 i Allmänt,

Viktigt viktigt! 
Idag har jag haft ont i skallen, försökt plugga, sovit, pratat i telefon, gått på promenix, handlat, blivit inspanad av en butiksväktare( det var väl knappast så att han stod och smög bakom en hylla bara för jag var så het) och ätit surströmming all alone. Detta beteende leder till att jag nu måste vädra ur lägenheten, det är ju faktiskt lite synd om Robi om det luktar allt för mycket när han kommer hem...
Nu ska jag lägga mig under filten och glo på dumburken.
Imorgon är en ny dag! Hej

Kommentarer

Postat av: mammselen

Publicerad 2008-05-11 21:26:17

Klart att han tittade på dig för att du är så vacker...

Postat av: big

Publicerad 2008-05-11 21:57:47

En röd dag.... Nejmen justja, du bor ju i Sverige...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela