Zatharina - The one and only*

Strength

Gustafskorv

Publicerad 2008-03-28 09:06:28 i Allmänt,

Hmm.. jag undrar en sak. Om min moster och hennes syster skrev en rimmande berättelse om en son när  de var unga, vilken son handlade det om? Vavavava? Eller vad handlade berättelsen om?

Jag har sjuk tgräningsvärk idag, kunde knappt vända mig i sängen =) Men nu är jag uppe. Till vilken nytta vaknar man halv nio när man är ledig? Solen strålar utomhus men det känns smärtsamt att ta en promenad. Vanka fram som en pingvin ser ju för tokogt ut.

Jag får väl fixa frukost. Gustafskorv, je!

Kommentarer

Postat av: Pe

Publicerad 2008-03-28 10:28:36

du kan komma hit å hälsa på, jag bjuder på kaffe å bulla =)

Postat av: Kate

Publicerad 2008-03-28 10:31:57

Om du kommer och hämtar mig, men vi får ta det imorgon i såna fall.. Okej, då säger vi så, du kommer hit klockan 10.00 imorgon, jag förväntar mig en födelsedagspresent =)

Postat av: irene

Publicerad 2008-03-28 21:19:48

Det handlade bl.a. om en björnfamilj. Man är väl begåvad? Nånstans i mina gömmor bland alla flyttkartonger på vinden finns den...

Postat av: fortsättning

Publicerad 2008-03-28 21:20:42

...minns du ej själv, hur trött du var
när du var yngre, käre far?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela