Zatharina - The one and only*

Strength

Baka bröd

Publicerad 2008-03-29 09:00:12 i Allmänt,

Jag är vaken för tidigt igen. Vi ska ut och åka skridskor idag och dricka varm choklad i solen. Problemet är att det inte syns till någon sol idag. Men det är klart att det ska vara molnigt på helgen och att jag inte är bitter. Hur kan det komma sig att det är sol de dagarna som man städar och donar inomhus och sen molningt när man planerar utoomhusaktiviteter?
Robi ska iaf baka bröd som vi ska ha med oss, han är en duktig karl. Nu ska jag hoppa på honom i sängen. Hej

Kommentarer

Postat av: mammselen

Publicerad 2008-03-29 09:04:02

Gott,gott.
Man kan åka skridskor fast edt inte är sol... :D

Postat av: mammselen

Publicerad 2008-04-01 18:53:54

Nu vill jag veta hur skridskoåkningen blev.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela