Zatharina - The one and only*

Strength

Sorry Robi

Publicerad 2008-06-12 14:02:17 i Allmänt,

Jag har hittat mig en ny kärlek. Ingen annan är som han, Zlatan! Han kan aldrig stå emot min enorma charm! Bara för att han är bäst ska jag satsa pengar på att Sverige vinner på lördag även om restan av världen tror på Spanien. MEn  inte jag! Bakom varje framgångsrik man står en stark kvinna.

Och jag har hittat en par nya springskor, nedsatt från 1100 till 490! Välbehövligt kan jag meddela!
Nu ska jag och Tryckknappen in till byn och dricka kaffe.

Grattis till studenten Alexandr och ta det lugnt i Europa. Lita inte på någon. Du duger som du är.

Kommentarer

Postat av: mammselen

Publicerad 2008-06-12 18:09:34

Zlatan är upptagen... :D

Men du slår henne med råge!

Postat av: Jesper

Publicerad 2008-06-13 00:55:36

Ja men jag tror också att sverige vinner, du kommer att bli rik!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela