Zatharina - The one and only*

Strength

Nehe

Publicerad 2008-01-20 15:43:56 i Allmänt,

Rooobi ville inte skriva, tråkmåns..
Veckan som gick var full av roliga aktiviteter, som till exempel plugga, skriva tentor, plugga lite mer, göra mat, plugga, ta hand om sjuka Rooobi och plugga lite mer. Tentorna gick någorlunda, resultat väntas i månadsskiftet. I

går var det ferre igen, som vanligt lyckades jag inte ta mig ut på krogen. Man är ju för kass på att hantera alkohol. Full som en kastrull liksom.

Ikväll blir det sushi och bio och imorgon är det kemi och matte igen.
Samma kassa mattelärare som i förra mattekursen så det blir till att kämpa på lite extra. Snart vill jag åka till Umeå igen, hälsa på gamla kompisar och få vara lite ledig. På tal om det så träffade jag på en kompis till Tuss igår på festen. Han var riktigt trevlig, men det är väl dom där från skellefteåtrakten, eller vad säger ni Mamma och Irene? Jag hade väldigt kul på festen igår, men när alla andra skulle gå ut och stå i kön till krogen en evighet, gick jag till en annan fest som visade sig vara Bigs och Helenas kompis fest. Världen är minsann liten. Sen var jag less och gick hem. Jag var alltså inte full som en kastrull, Inget att oroa sig för =)
Förrsten fick jag höra att jag hade lite skelleftedialekt i mig, mycket fin komplimang, inte bara Dalarna här inte =)

Nu räknar Robi, puss och kram b b  vn n

Kommentarer

Postat av: mammselen

Publicerad 2008-01-20 16:15:50

Tack för det!
Vad betyder b b vn n ?

Postat av: mammselen igen

Publicerad 2008-01-20 19:09:15

Jo men visst. Det stämmer det där om Skellefteborna...

Postat av: Kate

Publicerad 2008-01-20 20:46:59

b b vn n vet ingen vad det betyder förutom Robi själv möjligtvis. Värsta kodade meddelandet till en hemlig guldstad. Jag har varit på bio senni.

Postat av: irene

Publicerad 2008-01-22 19:15:23

nja, inte är de så särkilt trevliga när de är på hemmaplan inte. Kanske trevligare på bortaplan?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela