Zatharina - The one and only*

Strength

Choklad

Publicerad 2008-01-02 12:24:28 i Allmänt,

Här sitter jag och tittar på tv och är nervös för att åka hem. Jag får alltid ångest eller nåt liknande när jag ska resa. Men det har varit riktigt trevligt att vara hemma och träffa familjen och vara ledig från skolan. Så det är man ju tacksam för! Man ska vara tacksam, och snäll. Men om jag inte orkar det gör jag som jag vill. Sen när jag har tid och inte tittar på tv ska jag göra en resumé för 2007, samma som jag gjorde för 2006, det är ju kul att läsa sen och komma ihåg vad som händer.
Om jag får tummen ur ska jag kanske skriva till någon minister så den kan säga till Sverige att hålla på sina traditioner och högtider. Vi håller ju på att utplåna oss själva friviliigt. Nä jag är inte rasist, jag har faltiskt ett alibi.
Nu ska jag spela lite betapet.

Jag heter Katarina och jag gör som jag vill.

Kommentarer

Postat av: mammselen

Publicerad 2008-01-02 19:25:33

Nytt visdomsord!
:D

Postat av: helena

Publicerad 2008-01-02 22:06:49

varför håller vi på att utplåna oss? jag förstår ingenting jag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela