Zatharina - The one and only*

Strength

År 2007

Publicerad 2008-01-24 20:12:15 i Allmänt,


Bäst:
Träffa Rooobi! och praktik på räddninstjänsten och akupunkturen, så avslappnande!
Sämst: All migrän
Jobbigast: Alla riskarbeten, all skola överhuvudtaget =) och migrän igen
Bästa resan: Har inte blivit så många, men det var riktigt skönt att åka skidor i fjällen förra våren! Oslo också!
Bästa köp: Min pälsmössa tror jag minsann
Stoltast: Kallursystrarna!
Mest pucko Katarina: Jag är inte så pucko
Bästa händelse nyhetssammanhang: Kallur!
Bästa nyhetshändelse sport: Kallur
Bråkigast: Vet icke
Mest sedda film: The Holiday
Mest kärlek: Robi
Bästa tv-program: Greys anatomy
Bästa låt: Kent, "Mannen i den vita hatten (16 år senare)"
Sötast: Min Roooobi! .... igen

Det är svårt att komma ihåg allt, särskilt det som hände förra våren och vintern. Men man gör så gott man kan. Det var ju tdligen Robi och Kallur som gällde 2007. Låter nästan som jag är lesbisk. Hej och hå

Kommentarer

Postat av: Pe

Publicerad 2008-01-25 15:24:36

Bästa brorsan: Perkolajnen....

Postat av: mammselen

Publicerad 2008-01-25 20:19:32

Hahaha... så klart...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela