Zatharina - The one and only*

Strength

Loneliness is not better when you´re alone

Publicerad 2008-02-08 21:59:42 i Allmänt,

Häromnatten drömde jag att jag gick till Piteå, men jag hittade en genväg så det var inga problem. Riktigt trevlig promenad. Jepphepp. Det brann också i Annas hus men hon var inte hemma så det var lugnt.
Idag var det bad i Boden som gällde, märkte ju ganska fort att det var bra mycket roligare med äventyrsbad för tio år sedan. Sen blev det afterwork men min svacka gör saker mindre roligt, den ska nog gå över snart och ibland tror jag faktiskt att jag är synsk men det ska vi inte tala om nu.
Nu ska jag gå och lägga mig, skittidigt för en helg men jag är helst slut och Robi ska ändå bada (ja, det är sant Ekan.. ) så då kan jag lika gärna sova.. Imorgon är det Jokkmokks marknad och tydligen ska jag förbi Stuk också och titta. Jepphepp, nu stupar jag. Hej Min svenska är grym.

Kommentarer

Postat av: mammselen

Publicerad 2008-02-09 20:53:47

Hur var det på marknaden????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela