Zatharina - The one and only*

Strength

Skvallerfior

Publicerad 2008-12-07 14:12:54 i Allmänt,

Till skillnad från mina pisters har jag icke haft en lugn helg.. även om jag hade behövt det. Men det var så roligt igår, jag skrattade så jag nästan dog. Det är så förbaskat kul att komma från Dalarna, man behöver inte ens göra något, det räcker med att prata dalmål. =) Eller man bahöver inte ens det, det räcker med att säga att man kommer från Dalarna så är festen igång!

Annars så är jag inne i en känslobergochdalbana, det börjar bli en vana. Jäjä, den som lever får se.

Kommentarer

Postat av: mammselen

Publicerad 2008-12-09 18:11:54

Det är ju roligt att andra är skrattar, och att att andra uppskattar din dialekt. Då blir de ju också glada.

Pratar du dalmål egentligen....? Säger de det...?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela