Zatharina - The one and only*

Strength

That this is getting old.

Publicerad 2008-04-22 14:09:19 i Allmänt,

Nu har jag läst ett kemikapitel men det är ännu mycket kvar att göra. Man får skylla sig själv när man tar sommarlov för tidigt. Tänkte att jag skulle försöka läsa lite innan Big kommer hit så vi kan roa oss utan nåt annat att tänka på. Jepp.
Nu ska jag ut och springa, första gången utomhus detta år, springa kanske var att ta i men skämmes den som ger sig.

Eftersom boken jag läste inte var speciellt roande kom jag å tänka på en annan bok som inte är skriven ännu. Nämligen "Citat de hermana Maria". Det var väl brorsan som skulle skriva den va? Det skulle ju vara roande om Mamma och Moster kunde berätta om sådant som har hänt i deras ungdom. Särskilt som Mamma är tyst som en ekorre när det gäller sådant. =)

Tack för mig!

image61image61image61

Lilla Helmert! Ska du höra av dig snart?
Ta det lugnare och lite inte på någon!

Kommentarer

Postat av: big

Publicerad 2008-04-22 16:16:29

mamma levde förmodligen värsta rövarlivet, det är väl därför hon är så tystlåten och inte vill att vi ska hitta på nåt dumt...

Postat av: Mariami

Publicerad 2008-04-22 20:13:03

Jag vet inte om det är så bra att ge ut den boken :)Puss och kram!

Postat av: irene

Publicerad 2008-04-22 20:32:36

sorry, hon hade nyckel till sitt flickrum och jag börjar vara dement.

Postat av: mammselen

Publicerad 2008-04-22 21:30:31

Det hände ingenting i min ungdom.

Postat av: Kate

Publicerad 2008-04-22 22:22:50

Var det därför du hade nyckel? för att det inte hände nåt? Det tror jag så mycket jag vill på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela