Zatharina - The one and only*

Strength

Hello you

Publicerad 2008-04-25 13:23:31 i Allmänt,

Jag har inget att skriva men jag gör det ändå. Har ju inte hänt så mycket här uppe i norr idag, jag är ganska seg och vill helst inte göra nåt. Men jag var på gymmet en stund, där såg jag världens töntigaste kille.. Han gick fram och till baka framför spegeln med sin bandana i håret, spände sig lite och gick lite mer med sådan dära kaxig gångstil.. Jag gillar det inte! Jag gillar inte heller de grabbar som måste låta så förbaskat mycke när de tar i. Vad är problemet? Man blir väl inte starkare av att skrika? De gör det säkert bara för att folk ska titta och bli imponerade, känner att jag blir lite arg!
Nä, måste väl på och läsa lite kemi, jag vill ha söndag så Big kommer hit, vi ska ha superroligt!! Bye

Kommentarer

Postat av: big

Publicerad 2008-04-25 14:43:52

Skitjobbiga killar alltså, man bli så trött... Själv sitter jag vid köksbordet med kikare och spanar in en snygg byggjobbare. Har man inget annat för sig så:)

Postat av: helena

Publicerad 2008-04-25 16:30:05

hahahhahaha Birgitta du ar sa rolig...men jag och kate brukade sitta i mammas kok och spana in folk med kikare ibland. Det var jattekul!
Och jobbiga gymkillar brukar jag bara skratta at. Da kan de tycka att det ar lite pinsamt..haha. Ratt at dem!
Jag vill ocksa till Lulea!!!!
aaaa!!

Postat av: irene

Publicerad 2008-04-25 16:58:57

Jag kan berätta från min barndom (som efterlysts av vissa) att er morfar brukade sitta och kika på folk på badplatsen... Fast det var mest för att få ha nåt att reta upp sig på.

...för övrigt tycker jag att Helena inte ska snacka så mycket om att vilja hit och dit med tanke på var hon är just nu...

Postat av: BIg

Publicerad 2008-04-25 22:23:23

Nej, eller hur Irene!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela