Zatharina - The one and only*

Strength

Fylleinlägg

Publicerad 2008-04-12 02:32:36 i Allmänt,

Ännu ett inlägg sent på natten. Har varit med tjejerna i klassen och druckit vin och ätit en god middag. Älgkött får man inte alltför ofta, tur att man har jägare i klassen! Diverse samtalsämnen har avhandlats men nu är det dags för sängen. Först en trudelutt; Han tog av sig sin kavaj, sparka av sig båda skorna och så spotta han ut snusen , sa min kära får jag lov? Lallalalalalaa, du skulle sett din mormor, hon var lika grann som du när hon dansade och sjöng likadant som du gör nu!
Kanske lite fel här och var men vem bryr sig? Puss och kram jag är en dam.
Det är inget riktigt fylleinlägg, egentligen mest ett jag-är-trött-mitt-i-nattan-inlägg.

Kommentarer

Postat av: Pe

Publicerad 2008-04-12 10:33:14

Säääääkert =)

Postat av: big

Publicerad 2008-04-12 18:44:01

2-1 till dig:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela