Zatharina - The one and only*

Strength

Dagens nyheter

Publicerad 2008-04-04 10:25:19 i Allmänt,

Vaknade imorse 07.46 (vad är problemet?) och såg att jag hade fått ett sms vid 4-tiden inatt att Egnellska huset återigen står i lågor. Vad ska man säga? Kanske är det inte meningen att det ska stå nåt hus där.. Min mycket professionella åsikt är att det är en anlagd brand.
För övrigt är jag back in Umeå den här helgen. Av någon anledning är jag fruktansvärt nervös och orolig i själen. Hoppas känslan är obefogad. En annan viktig sak är att det har kittlats i näsan hela morgonen, känns som ett blodkärl pulserar ovanligt mucho.
Nu ska jag återvända till tv:n innan det blir en tur ner till stan. Puss och kram

Nu vaknade Vickan, någon att prata med!

Kommentarer

Postat av: helena

Publicerad 2008-04-04 18:20:24

inte vara orolig, jag mar bra :D

Postat av: helena

Publicerad 2008-04-04 18:20:34

inte vara orolig, jag mar bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela