Zatharina - The one and only*

Strength

Hälsa på!

Publicerad 2007-09-11 12:02:56 i Allmänt,

Den som vill komma och hälsa på mig är välkommen! Känns som att jag helt plötsligt har för mycket att göra i skolan så om någon av mina kära Familjemedlemmar vill komma och hälsa på så är det okej, vill ha något att se fram emot.
Hade chansen att åka till Umeå i helgen men jag ångrade mig, ska ju till Boden nästa helg så Umeå får vänta till senare när tiden finns.

Idag blir det till att skriva ett skolarbete, hämta två soffor till lägenheten och kanske försöka ta tag i ännu ett arbete. Men det är som svårt när jag inte har ett abbonemang som fungerar för att Telia är skitkasst. Hur ska jag då få tag på de männsikor jag ska jobba med? Hur stavas abbonemang? abonnemang? Abonemang, abbonnemang.. neee..

Nu ska jag väcka min sovande prins!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-09-11 23:36:16

abboneneenenemang lavemang =)

Postat av: mammselen

Publicerad 2007-09-13 19:56:36

Jag skulle gärna komma på stubinen, men tror nog inte att jag kan få ledigt IGEN.
Bra att du ska till Boden i alla fall... ett litet avbrott i studierna.

Postat av: Big

Publicerad 2007-09-13 20:37:12

Jag skulle också komma och hälsa på, men det bästa vore om du kom ner till oss tror jag. Så behöver bara en resa istället för två...billigare... Om du kan ta ledigt lite så kan säkert jag och Helena sponsra lite, det viktiga är ju att vi får träffas nån himla gång! Puss och kram

Postat av: irene

Publicerad 2007-09-17 21:25:15

tips; när jag är osäker på stavningen
går jag in på google och skriver in det som sökord... många gånger har jag fått den hjälp jag behövde

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela