Zatharina - The one and only*

Strength

Min Dator

Publicerad 2007-11-06 15:08:31 i Allmänt,

har haft några dåliga dagar.. Igår skulle jag göra som Markus sa att jag skulle men då startar den inte alls. och har inte gjort sen dess. Som tur är är man ju sambo med en till dator i hushållet =)
Ringde iaf Applesupporten idag, dom visste ingenting, men om jag ändå ville reklamera kunde jag få prata med reklamationsavdelningen och det ville jag ju såklart. Han den första jag pratade med var ganska negativ och tyckte typ att det var ju inte så stor chans att det skulle gå att reklamera, men sen var han ju stockholmare också, lite dryg sådär =) Men sen fick jag prata med nästa kille, han var väldigt trevlig och hjälpsam, men sen var ju han från Umeå så det kan ju förklara saken. Så nu ska lilla datorn in på kontroll för att se om det är fabrikationsfel så att jag kan reklamera eller om det helt enkelt är kört för mig. Då blir det några tusen på en ny dator. Hej och hå.

Annars så lullar livet vidare här uppe i vildmarken, igår skule jag och Robi spela spel men jag förlorade och blev skitsur så vi får väl se när det händer nästa gång..

Min förkylning 'är ganska snäll så jag lider inte så mycket, tentan gick bra igår, hoppas på en femma. Trevliga akupunktören hjälper mig med allt från migrän till pms-besvär och självkänsla och jag är nästan helt sams med världen idag. Det enda som saknas är snön.

Tack för mig, hej.

Görresten så drömmer jag var och varannan natt nu att jag skäller ut människor som är elaka. Vad tyder det på Irene?

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2007-11-06 19:59:28

Det betyder först och störst att du vågar komma i kontakt med dina egna känslor och dina "elaka" sidor. Bara bra alltså!

Skällde de tillbaka förresten?

Postat av: mammselen

Publicerad 2007-11-06 21:10:49

Asså... dålig förlorare... se där, se där.
Snön måste ju komma. Ta med skidorna till vildmarken när du kommer hem nästa gång. Du kan ju be pappa fixa till dem redan nu.

Postat av: Birgitta

Publicerad 2007-11-06 22:48:53

Jag vet att det där med att vinna är väldigt viktigt. Pojkvänner ska ju alltid vara så himla jobbigt bra hela tiden... nörds.
Vad skönt att du är balanserad. Puss och kram

Postat av: helena

Publicerad 2007-11-07 19:12:31

Ja men det var ju bra att du fullföljde spelet iaf. När vi var små och du och jag och Big spelade så brukade ju du tröttna mitt i spelet.
"Nä nu har jag ingen lust mer"
"Men, men det går ju inte att spela om vi bara är två"
" Nä, men jag vill inte vara med nå mer."
Schyssta syrran liksom!!!

Postat av: irene

Publicerad 2007-11-07 20:01:57

Det är så det är att vara lillasyster. De som är större vill inte leka när man själv vill och sen har de tröttnat och är på väg in när man själv lyckats få på sig vinterkläder och kängor... Jag fick aldrig mina syrror att spela Monopol när jag ville. SURT

Postat av: mammselen

Publicerad 2007-11-07 21:21:45

Irene.. det verkar besvärligt det där. Jag tror du måste gå i terapi... :)

Postat av: Birgitta

Publicerad 2007-11-07 21:22:56

Jamen eller hur!! Vi kan inte skylla på var i syskonskaran man är här heller, för hon spelade med både lilla och storasyster, och tröttnade alltid mitt i spelet. Ibland förtjänar du faktiskt att bli kallad tråkig!

Postat av: mammselen igen

Publicerad 2007-11-07 21:49:42

Men...
nu ska vi vara, nu ska vi vara...
snälla!

Postat av: helena

Publicerad 2007-11-07 22:40:11

Och när vi ändå diskuterar taskiga syskon så tänkte jag häromdagen på när vi brukade handla på Ica i slätta och pappa sa att vi skulle köra ifrån mamma. Och så började jag gråta och alla skrattade åt mig....alltid samma sak. MAN SKA INTE SKRATTA ÅT BARN!!! stackars stackars mig

Postat av: mammselen igen

Publicerad 2007-11-08 08:14:26

Va? Det visste jag inte. Det var inte snällt.

Postat av: irene

Publicerad 2007-11-08 19:48:00

Det ÄR syndast om oss lillasystrar, där ser ni!

Postat av: Kate

Publicerad 2007-11-11 13:28:42

Hahahaha!!! Just det, det där med Sjätta var ju skitroligt, Hahah, att du gick på den Helmert! Förretsen ska man inte göra saker man inte har lust med, hur kul hade det varit om jag hade fortsatt spela och bara sutit och varit sur? Nä just det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela