Zatharina - The one and only*

Strength

Titellistan

Publicerad 2007-05-26 17:35:22 i Allmänt,

Titellistan

- Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
- Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag?
Hon har ett sätt

2. Kommer du komma långt i livet?
Visit to vienna

3. Hur ser dina vänner dig?
Deja Vu

4. Kommer du gifta dig?
Champion

5. Vad är ditt livs themesong?
Aint no sunshine when she´s gone

6. Vad är ditt livs historia?
With arms wide open

7. Hur är skolan för dig?
License to kill

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Drip drop teardrop

9. Hur kommer imorgon vara?
Inte för kärleks skull

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Beautiful Disaster

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Anyway

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
I´m never gonna say goodbye

13. Hur är det med ditt liv?
747

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Who´s that girl?

15. Hur ser världen på dig?
Romeo and Juliet

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
I Believe

17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Every little thing you do

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Better be

19. Har du en djup & mörk hemlighet?
Hugger i sten

20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Number five with a buller

21. Hur kan jag göra mig själv glad?
The blowers daughter

22. Kommer jag någonsin ha barn?
Untitled

23. Vad är några tips till mig?
A good horse

24. Hur kommer jag bli igenkänd?
Pose

25. Vad är min danssång?
Black balloon

 

Men hur kul var det här, säger ju inte mig nåt... trist, ska hitta nåt roligare att roa mig med. Allt för att inte behöva plugga =) Ja mamma, jag är less men jag gör mitt bästa.

Kommentarer

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2007-05-26 17:48:27

Men vilken hemsk mamma ni måste ha....
Stackars hon!

Postat av: Big

Publicerad 2007-05-27 10:42:24

Ja tycker den listan ær skitkul jag:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela