Zatharina - The one and only*

Strength

Sommar!

Publicerad 2007-05-30 17:56:56 i Allmänt,

Jag drömde att jag var på ett köpcentrum och skulle titta när bussen gick hem. Jag sprang in i ett rum för att titta på en karta och där inne var det en militär som höll på att utbilda några killar. Han sa åt mig att gå ut så jag gick ut därifrån och träffade på Simme som var långhårig och såg ut som en hippie. Men vi var värsta sams så det var ju trevligt.

Ganska normal dröm egentligen..

Tentan idag kan ha gått hur som helst så jag vet inte. Men nu är det iaf slut!

Nu är hyreskontrakt påskrivet så till hösten blir lilldonnan sambo på riktigt. Det känns som att det kan bli bra.

Ikväll blir det middag med klassen och nu måste jag börja packa sånt som ska med till Sandö, Kryssning och hem till älskade Falun.

Nu kom jag på en kul grej. När jag och Macke satt i Umeå och tittade på människor och kom fram till 73-0. Hahha, det var tider det =)

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2007-05-30 20:13:47

Skönt att höra om en dröm som inte var så våldsam.

Postat av: mamma

Publicerad 2007-05-30 20:14:31

Normal dröm... pressen har släppt. Du är sams med alla, och ingen kan såra dig längre.
Bara bra saker framför dig nu.
Bra tydning, va?

Postat av: Kate

Publicerad 2007-05-31 00:00:30

Jättebra!!! =)

Postat av: big

Publicerad 2007-06-16 12:38:18

halla, dui maste skriva mer... jag vill læsa nær jag væl tar mig in pa en dator!! pok

Postat av: mammselen

Publicerad 2007-06-16 17:52:02

Hon skriver nog snart... Hon har varit på Sandö... du vet ett räddningscenetr mitt på gamla HögaKusten-bron, och nu är hon på nå´n slags kryssning till Finland. Hon kommer hem i morgon... tror jag. Då kan hon vara på min dator.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela