Zatharina - The one and only*

Strength

Pirates

Publicerad 2007-05-26 00:18:15 i Allmänt,

Jeppjepp, kom precis hem från bion efter nästan tre timmars piratfilm. För lång för mig, hann bli på dåligt humör när jag bara ville hem och sova. Men den var bra, så sisters, om ni inte redan gjort det så borde ni!

Det blev trähuset, känns rätt så vi får ju hoppas på det. Om det är någon som känner sig lite extra rik så behöver jag en ny telefon. Om samme person vill överraska mig så vet storebror vilken jag vill ha. Så det är först till kvarn =)

Dagens kanske viktigaste diskussion handlade om hur pikiv stavas.. kommer intre ens ihåg om det var så det hette.. Om man ska säga att man somnar om på ren djävulskap, så säger man att man somnar om på kivpi? pitji??? Är det någon som vet hur det stavas? Själv har man ju aldrig hört ordet.

Det är inte varje dag det kommer upp tre kort av tre möjliga från stora arkanen. Kanske betyder nåt?

Nepp, läggdags, ska vakna till en ny dag fylld av inspirerande och livgivande matte.

Puss och kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-05-26 00:58:21

vard.)
i uttr. på (rent, ngn gg pur, starkt vard. äv. pin) kiv, (bara) för att kiva l. trotsa l. retas med ngn, av (ren) envishet l. ilivilja, på (rent) trots

Postat av: Kate

Publicerad 2007-05-26 10:19:38

Det svaret förstod jag inte mycket av... kanske för tidigt på morgonen..

Postat av: mamma

Publicerad 2007-05-26 16:01:43

PIN KIV!!!
Man somnar om på pin kiv!
Lätt som en plätt... Ärr det något annat du behöver veta?
Pussssssssss

Postat av: irene

Publicerad 2007-05-26 19:57:58

äh, du gar ju redan fått svaret. Men ändå, ha det gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela