Zatharina - The one and only*

Strength

Man få va ful men int dum.

Publicerad 2007-05-02 21:46:24 i Allmänt,

Min visdomstand är igång igen.. ska man inte få äta ifred utan att få känna smärta ens en gång?

Jag borde verkligen försöka förstå min egen matte men jag har ingen motivation, det är mycket roligare att göra sånt man kan.

Uppmärksamhet-vad är det? Vad är det för en dum instuderingsfråga?????? Jag blir se förbannad.

Jag kände för att köpa voodoo-dockor men mamma har sagt åt mig att hålla mig bora från svart magi och wodoo måste ju räknas dit.. eller hur mamma? Även om det är för goda saker.


Jag saknar dig men det är tydligen värre än jag trodde... vet inte om det är bra eller dåligt...  kanske anstränga sig mer?

Kommentarer

Postat av: mams

Publicerad 2007-05-02 21:53:31

Har jag sagt det? Det är inte klokt vad klok jag är.

Åsså´ var det en sak till... Är det MIG du saknar. :)

Postat av: Kate

Publicerad 2007-05-02 22:44:22

Klart det är dig Mamma som jag saknar, hur kunde du tro något annat? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela