Zatharina - The one and only*

Strength

Dagens fråga...

Publicerad 2007-05-03 12:12:47 i Allmänt,

Motsatsen till kärlek, hat eller likgiltlighet?

Inatt hade jag en skum dröm igen, jag var på en fästning och det var några som skulle anfalla. Ledaren och nästan alla andra i mitt lag var ute och rövade så jag och en tjej i klassen fick stå emot alla attacker. Det var mitt  i Luleå centrum och vår borg var ett hus med dåliga dörrar. Men vi vann och vårt gäng kom hem igen. Ledaren såg ut som Kung Bore - alldeles vit i skägget och helt vit i ansiktet men han var på bra humör för dom hade rövat bra. När vi gick utanför borgen/huset såg vi att de som anfallde hade Korsnäs skiddräkter på sig.. Drömtydning?

Pratade med en brandman från Dala-mitt idag, han lät riktigt trevlig så jag tror på en skiiitrolig sommarpraktik! =)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2007-05-03 21:36:41

Du är starkare än korsnäsorna... :)

Nä, men det är värst vad du blir attackerad på nätterna nuförtiden.
Fast det fixar du ju... så självförtroendet är helt ok, trots att ytterdörrarna är dåliga.

Sommaren kommer att bli skiiitrolig! Det tror jag också.

Postat av: Big

Publicerad 2007-05-04 13:09:10

Ja, men vi har ju alltid vetat att Korsnæ ær skumma....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela