Zatharina - The one and only*

Strength

Skit Dag

Publicerad 2007-01-11 16:29:28 i Allmänt,

Tentan gick käpprätt åt häll vete i påsen. Och det är inte bara som jag säger, slarvfel här och där blir lätt väldigt många poängavdrag.. Man tycker ju att jag borde kunnat knåpa ihop 7 poäng men helt ärligt så är jag osäker om jag har fixat det. Omtenta den 23 mars annars.. När jag tänkte åka hem till Falun. Men som tarotkorten sa så är det inte så illa som det verkar jämt så jag får väl hoppas på det.
 

Han har kommit hem igen.. ovanligt trevlig så jag får ännu mer dåligt samvete.. Men nu när jag kom hem var han alldeles röd och blank i ögonen.. Är det någon effekt? Sis?


Usch.. känner för att ligga på golvet och gråta. Sov dåligt gjorde jag inatt, så kom han hem, sen glömde jag mecenatkortet som man behöver visa upp på tentan (det gick som tur var bra ändå..), fick inget morgonkaffe, skrev en skitsvår tenta i 5 timmar, sen kom jag på alla fel jag hade samlat ihop.. Glömde göra en datauppgift som jag skulle ha gjort idag också, nu måste jag till skolan imorgon igen. SkitDag!
Och jag Saknar Dig! Jädrans också...


Kommentarer

Postat av: Mi

Publicerad 2007-01-11 16:55:01

Ja det låter misstänkt... Eller så har han gråtit, fast det känns inte så troligt. Du är bäst och du fick säkert ihop sju poäng! Puss och kram!

Postat av: mammselen

Publicerad 2007-01-11 17:29:16

Jag förstår.... och jag längtar efter dig också!!!

Postat av: Mi

Publicerad 2007-01-11 19:33:16

Vilken snygg layout! Eller vad det heter. Hur fixade du den?

Postat av: Mi

Publicerad 2007-01-11 19:39:14

Nu har jag "härmat" dig....

Postat av: Helena

Publicerad 2007-01-11 19:45:10

men stackars syster! jag børjar næstan gråta jag med!!! men det blir kanske bættre imorgon. jag tror jag måste hærma dig jag med...och big också;) du ser, you setts the trends :D puss och kram

Postat av: mamma

Publicerad 2007-01-11 20:18:58

Vad är det för snyggt med din layout?
Jag fattar ingenting, jag...

Postat av: Big

Publicerad 2007-01-12 07:54:02

Det blir bedre, syrran:) Jag har också hærmat dig, fast med lite færg:) Puss och kram

Postat av: Jo

Publicerad 2007-01-12 16:32:26

Ja, jag fattar ju inte ens vem ni pratar om. Vem är den där Han? Hejsvejs.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela