Zatharina - The one and only*

Strength

Jadu, Mr M...

Publicerad 2007-01-25 23:15:03 i Allmänt,

Imorse försov jag mig. Det har ju inte hänt på flera år.. Hela dagen blir som i ofas om man ofrivilligt måste stressa på morgonen. Tror jag var ute på nåt äventyr med systers ex lillebror tills jag vaknade med ett ryck och klockan helt plötsligt var 5 minuter innan jag skulle bli hämtad...
Men dagen gick bra ändå, hade lite teori om brandvatten, lekte lite med olika munstycken, testade skärsläckaren (himmelens vilken praktisk sak), irriterade mig på människan som snackar HELA tiden och har en grym förmåga att prata om sig själv.. Knip ihop käften för tusan! Klippte sönder någon bil och hissade ner mig sjäv för ett tak. Det var ju en aning läskigt, särskilt som byxorna jag hade på mig inte var mina vanliga utan Mr Brandmans (som för övrigt är ganska mycket lik systers ex lillebror =)). Dom passade sådär kanske man kan säga... Men ska det göras ska det göras ordentligt!

Ikea och alko på lördag, men innan det lite HLR och några mattetal för att komma någorlunda i fas.

Jag ser sånt som inte du ser.

Nu ska jag sova och vakna i tid.

Kommentarer

Postat av: Mi

Publicerad 2007-01-26 11:01:10

Men ååå vad du skriver i gåtor....

Postat av: Helena

Publicerad 2007-01-26 17:14:34

ååå vad roligt du har! jag har sett nær de trænade med skærslæckaren i rosersberg, den såg rætt effektiv ut =) men man førstår ju inte riktigt allt annat su skriver. men men...man f¨r v'l fråga. puss och kram

Postat av: Mammselen

Publicerad 2007-01-26 17:21:09

Vad roligt du verkar ha!
Men vad är det du ser? Du kan väl viska, bara till mig...

Postat av: Mi

Publicerad 2007-01-26 19:05:04

ja men jag har ju försökt ringa en massa gånger, men inget svar.... puss och kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kate

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela